femke-jeroen.reismee.nl

Ons eerste weekje

¡Ola!

Na n lange dag van 27u aangekomen in ons korte bedje in lima (die peruvianen zijn toch duidelijk kleine mensjes), dan dagje Lima bezocht: genoten van mooi weertje, levendige semi-ontwikkelings, semi-westerse stad: Zaterdag dan bus genomen naar Huaraz, stad op 3100meter als vertrekplaats voor het verkennen van de andes!

Na een dagje aclimatiseren in de stad een dagje een MTB gehuurd voor een downhill van 4200 - 3100m. machtige trail, soms beetje boven niveau voor de vrouwelijke helft van ons, maar bon, ook van genoten :) Prachtig uitzicht, mooie dag!

Dan dinsdag vertrokken voor een 4 daagse trekking in de andes (fotos ook te vinden op de blog): Met een groep van 10 trokken we de bergen in, begeleid door een gids, een kok en enkele ezeltjes om onze bagage,tenten,eten etc van kamp naar kamp te brengen.

De 2e dag klommen we naar ons hoogste punt van 4750 meter om vanaf dan in een echt zot machtige vallei te vertoeven! De 850m klim de 2e dag was gezien de hoogte niet bepaald van de poes, maar, het is gelukt :)!

Vandaag een dagje welverdiende rust en dan vannacht de bus op naar onze volgende bestemming :)

¡hasta luego!

Meter & Nonkel

Tof, we zullen jullie verder volgen

Geert Delbare

Femke en Jeroen,
't ziet er indrukwekkend uit. Hopelijk valt de temperatuur mee, vooral 's nachts. Aan de kleren te zien is 't overdag wel te doen.
Geniet er nog van, en bedankt om ons er ondertussen ook wat van te laten meebeleven.
groetjes,
papa

ikke

ah moet er een bericht bij ja lap daar was ik niet op voorbereid.
Ah ja nee wacht 'k heb ook nog een vraagje aangezien dat jullie in de Andes zijn zouden jullie dan eens een foto van een condor kunnen maken
vele groetjes,
je kleine broer ah nee ik bedoel ikke

Veerle

Ooh zalige foto's, direct zin om ook nog eens terug te keren! Geniet ervan met volle teugen en laat maar heel regelmatig iets van jullie horen!!! X

Karen

Leuk om langs deze weg jullie avonturen te kunnen volgen!! Ziet er ongelofelijk prachtig en leuk uit! Zaaalig! We zien al uit naar jullie volgende post! Geniet er daar nog van xxx

Peter Erik

Wow ! Indrukwekkende natuur. Daar voel je je maar klein hé. Dan toch maar een blog gemaakt ? Goed voor ons, kunnen we mee genieten. Laat de ervaringen en foto's maar komen !

Maaike

Schitterend om op deze manier mee te genieten!
Benieuwd naar het vervolg...